HomePod – sau cum a reinventat Apple speaker-ul

homepod

Cum cererea pentru accesoriile inteligente pe care le putem folosi în casă devine din ce în ce mai mare, Apple a lansat unul din cele mai importante produse din ultima perioadă.

În timpul WWDC-ului de anul acesta, compania a prezentat HomePod, un dizpozitiv care este atât un speaker, cât și un asistent alimentat de Siri. Produsul este echivalentul dispozitivelor lansate de Amazon și Google, însă HomePod-ul încearcă să reinventeze modul în care asculți muzică atunci când ești acasă.

Cu toate acestea, ce-l face atât de special și de ar cumpăra oamenii un produs mai scump față de ceea ce există deja pe piață?

Primul lucru pe care cei de la Apple au dorit să-l evidențieze este calitatea audio de care dispune produsul, oferind cel mai profund și curat bas posibil. HomePod-ul  a fost proiectat să joace un rol activ în locul în care va fi amplasat. Asta înseamnă că, dispozitivul, trimite valurile sonore în părțile din încăpere unde sunt oameni și nu către pereții aflați în preajmă. De asemenea, HomePod-ul poate controla dispozitivele inteligente din casa dumneavoastră, prin intermediul lui Siri.

Dincolo de aceste funcții, HomePod are un punct unic de vânzare: integrarea profundă Apple. Dacă sunteți tipul de persoană care utilizează Apple Mail, Apple Calendar și Apple Maps, HomePod este asistentul pentru casă pe care l-ați așteptat. Este foarte simplu: când îi cereți lui HomePod să vă spună, de exemplu, întâlnirile din ziua respectivă, va lua acele informații din calendarul dumneavoastră Apple.

Cu toate acestea, Apple nu a menționat dacă HomePod va sprijini și aplicații precum Spotify iar conturile Google și Uber nu par să se îndrepte către HomePod, cel puțin nu în acest moment.

cyberfeeder